پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

چه آرام آمدی و چه ساده ،فصل تازه ی دلبستگی ام ...

اضطراب زایمان

1390/9/6 23:01
نویسنده : مامان
944 بازدید
اشتراک گذاری

هر کاری می کنم نمی توانم این اضطراب رو از خودم دور کنم ، دکترم راضی نشد تاریخ زایمانم رو زودتر بزنه بهم می گه چه کار بچه ات داری چرا می خوای در حقش ظلم کنی ، آخه تاریخ زایمان طبیعی منو نوشته 27 آذر بعد تاریخ سزارین رو 20 آذر ولی من به نظرم برای سزارین هفت روز زودتر خیلی دیره چه کار کنم همش استرس دارم گریه

پسرم تو هم که هر روز تکون هات بیشتر می شه بعضی وقتها فکر می کنم می خوای شکمم رو پاره کنیniniweblog.com 

خلاصه اینکه استرس زایمانم زیاد شدهنگران

ولی با تمام این استرسها همش چشمم به ساعته که روزها زودتر بگذره و تو رو تو بغل بگیرم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رادین
4 آذر 90 14:50
ممنون که پیشمون اومدید.وبلاگ جالبی دارین.
مامان امیرمهدی
4 آذر 90 18:25
سلام ناراحت نباش زود زود میاد. با اجازه من لینکتون کردم.
خاله هدي ياسمين زهرا
5 آذر 90 12:17
استرس نداشته باش. بذار ني ني خوب برسه و رشد كنه. مطمئنا دكتر بهتر مي دونه چه زماني براي اومدن ني ني مناسبتره. اينم ويژه پويان كوچولو
مامان پریسا
5 آذر 90 18:31
سلام گلم کجا بودی کلی برات نگران شدم. نگفتی چند تا دوست اینجا داری که نگرانت هستن. ناراحت نباش خدا بزرگه. گلم بهم سر بزن بگو حالت خوبه.
رادین کوچولو
8 آذر 90 4:29
سلام خاله اصلا استرس نداشته باش ما بچه ها آخرش میایم حالا یه روز اینور یا یه روز اونور!! ولی مهم اینه که مامان و بابایی خوبی مثل شما داشته باشیم.
آرشیدا کوچولو
10 آذر 90 13:51
سلام خاله فکر کنم الان دیگه به دنیا اومده باشی و اضطراب مامانی هم دیگه تموم شده باشه تولد تولدت مبارک بوس بوس
سحر مامان آراد
12 آذر 90 23:43
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی عزیزم دیگه چیزی نمونده سعی کن استرس نداشته باشی چون رو نی نی گولو تاثیر میذاره مراقب کوچولوت باش بوسسسسسسسسسس
مامان پریسا
14 آذر 90 12:18
سلام گلم خوبی؟ ضمن تسلیت این ایام،آپم. بیایی خوشحال میشم.
مامان امیرعلی
20 آذر 90 8:34
سلام به سلامتی امروز دیگه پویان جون به دنیا میاد زود خبرشو بهمون بده
مامان پریسا
21 آذر 90 15:54
سلام باز هم کم پیدا شدی. اوضاع خوبه؟؟؟؟؟؟؟
خاله هدي ياسمين زهرا
24 آذر 90 13:56
مامان پويان چه خبر از ني ني؟ بيست آذر گذشته ها! بدو بيا عكس خوشگل خان رو بذار دلمون غش رفت
زهرا
26 آذر 90 11:35
من خیلی می ترسم چون سنم کمه 17 سال بیشتر ندارم ترو خدا کمکم کنین