پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

چه آرام آمدی و چه ساده ،فصل تازه ی دلبستگی ام ...

پویان کم خواب

1390/10/5 22:31
نویسنده : مامان
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اصلا نمی دونم کی صبح میشه کی شب پویان خیلی کم خوابه مرتب هم از خواب شبها بیدار میشه و شیر می خواد حالا چند روزه شیر خشک کمکی بهش میدم یه مقدار بهتر شده با اینکه می ترسم دیگه شیر خودم رو نخوره ولی مجبور شدم چون شیرم کم بود و پویان مرتب گریه می کرد الان دو تا مسئله است که نگرانم کرده یکی اینکه پویان سرما خورده یکی دیگه اینکه با اینکه نافش 12 روزه افتاده ازش هنوز بعضی وقتها خون میاد دکترش گفته زیاد مهم نیست ولی من ترس دارم هنوز

پویان وقتی می خوابه اینقدر مظلوم میشه دوست دارم هزار تا بوسش کنم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

شراره
5 دی 90 23:44
سلام دوست عزیزم.اولا قدم نورسیده مبارک.ماشالله اقا پویان خیلی نازه.دوما تا جایی که من اطلاع دارم نی نی ها تا 3 ماهگی سرما نمیخورن.من خیلی جاها اینو خوندم.ودرمورد نافش هم اگه دکتر گفته جای نگرانی نیست پس نگران نباش.احتمالا جای زخم نافش کاملا خشک نشده.با پنبه الکل سفید رو ارووم بزن تال سریعتر خشک بشه درمورد شیر خشک هم منم دقیقا این مشکلو داشتم وشیرم کم بود ومجبور شدم شیرخشک بدم.والان دیگه شیر خوردمو نمیخوره مگر اینکه خواب باشه.اگه میخوای شیرخودتو بدی به محض زیاد شدن شیرت شیرخشکو قطع کن.ازداروخانه کپسول شیرافزا بگیر خیلی عالیه.
جغله کوچولو
6 دی 90 1:17
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com
مادوتا
8 دی 90 10:31
سلام گلم قدم نورسیده مبارک باشه. برا زیاد شدن شیرت توصیه میکنم ازداروهای شیمیایی استفاده نکن بجاش میتونی روزی دو الی سه بار حریره بادوم و یا فرنی بخوری خیلی در ازدیاد شیر موثره. و همچنین دم کرده رازیانه بعد از هروعده غذا بخور هم در زیاد کردن شیر معجزه میکنه و هم برای سبک شدن شیرت خیلی خوبه. در مورد نافش هم اصلا نگران نباش همه بچه ها تا یک یا دوماه بعد تولدشون از نافشون خونابه میاد فقط روزی چند قطره الکل سفید تو نافش بریز تا عفونت نکنه . موفق باشی عزیزم
خاله هدي ياسمين زهرا
12 دی 90 0:13
نازييييييي. درست ميشه گلي. ياسمين تا سه ماهگي پوست مامان و باباشو درآورد ولي بعدش دخمل خوبي شد. مادر شدن سخته گلي
مامان پریسا
6 بهمن 90 10:29
سلام گلم. بابت این مسائل نگران نباش . برای سرما خوردگی نیاز به دکتر نداره سعی کن دارو هم بهش ندی. نافشو فقط با پنبه و اب ولرم و صابون مرتب تمیز کن و کمی روغن بمال که نرم بشه و زودتر خوب بشه. مواظب باش شیر خوشکی نشه.
parya
6 بهمن 90 12:42
سلام من پریا هستم اگه دوست داری به منم سر بزن
مامان امیر مهدی
13 بهمن 90 12:49
سلام مامان پویان نی نی نازمون چطوره ادرس امیر مهدی تغیر کرده لطفا درستش کنید..ممنون
mojdeh.....mami avisa
13 بهمن 90 22:26
ghadamesh mobarak roozaye aval sakhte ishala nini sabppri bashe...
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 1:52
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان امیر مهدی
6 اسفند 90 21:49
سلام مامانی یه سوال داشتم پویان جووون شبها میخوابه امیرمهدی 4ماهش تموم شد ولی هنوز شب تا صبح بیداره اگه میشه راهنماییم کنید.... جوابو واسم کامنت بزارین ممنون
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 15:17
سلام من آپم بیا
مامان امیر مهدی
23 اسفند 90 14:53
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
کودکانه های من
24 اسفند 90 14:38
سلام امشب باهم میخوایم خدا رو صداکنیم برای یه عزیزی که برگرده به جمع خانوادش یه بابای مهربون... اگه قصد یاری داشتید برای اطلاع بیشتر به وبلاگم سر بزنید یاحق
مامی کتی
19 آذر 91 10:27
طراحی تقویم های زیبا ، عکس آتلیه ای و... به من هم سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir
پریا
31 فروردین 92 22:06
سلام عزیزان خوب هستید ..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2
مامان نی نی
14 تیر 92 15:59
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون