پویانپویان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

چه آرام آمدی و چه ساده ،فصل تازه ی دلبستگی ام ...

پسری آذر ماهی در راه است

1390/4/26 15:57
نویسنده : مامان
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، بالاخره جنسیتت مشخص شد عزیزم، امسال آذر ماه مردی دیگری وارد خونمون می شه هورا

از وقتی جنسیتت رو فهمیدم انگار بهم نزدیکتر شدی همش باهات حرف می زنم لبخند

وقتی رفته بودم سونو دوتا دستاتو گذاشته بودی رو شکمت چشماتم باز بود اینقدر از دیدنت ذوق کرده بودم که خدا می دونه نیشخند

راستی من و بابا اسمتو انتخاب کردیم قراره اسمت پویان باشه عزیزم ، امیدوارم اسمتو دوست داشته باشی و همیشه نامدار باشی. قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

faeqeh
21 تیر 90 23:57
مبارک باشه عزیزم هم اینکه فهمیدین نینی چیه و هم انتخاب اسم که سخت ترین کاره
مامان سارال و صبا
22 تیر 90 3:32
سلام عزیزم.پیشاپیش تولد پویان جون رو تبریک میگم.برات ارزوی سلامت دارم.به وبلاگ من هم سری بزن.خوشحال میشم
شايلان
2 مرداد 90 10:44
سلام عزيزم ممنون كه به وبلاگم سر زدي اسم نيني مون احتمالا ياسمين هست راستي نگران نباش همچين تكون بخوره كه خسته بشي . انشاله كه پسرت هميشه نامدار باشه
مامي اويسا
5 مرداد 90 20:35
مبارك باشه ...ايشالا نامدار باشه پسمل گلت...
خانم معلم بندری
13 مرداد 90 16:25
سحر
15 مرداد 90 22:52
سلام مامان خانمی مرسی که سر زدی امیدوارم پویان جون سالم و تندرست به دنیا بیاد با اجازه لینکیدمت
فاطمه
26 مرداد 90 18:01
آخی!پسر منم آذر ماهیه!